DISNEY ON ICE

tjenis penis! xD

sitter kvar har , men nu har jag bytt om lite ,, kandes bast sa, vi ska ju faktsikt till stora skandinavium !!
vi har inte vart i rumme ti mer an 1 tim . fast redan ar de tnerstokat haha ! jaja

Frukostbufee imorgon mellan 7 -10.30 ! mums, syrran ska ju aka fran hotellet lite efter klockan 5 redan , eftersom hennes flyg gar 8 ! sa hon far tyvarr ingen frukost hehe !

Silvia&Julia har skrattat hela tiden at ngt som jag har noll koll .. de har gjort ngt mot mig. haha men jag har ingen aning ..

"Tank hur manga som knullat i din sang Diana?? " /silvia
 
-jag vill inte veta, usch .. det var ju bra att hon paminde mig ..
Men ni, har ni tankt pa det egentligen ? hehe eller ah ni kanske ar en av de.. hhahahahaha!


Julia hoppar i Silvias sang
-jaklar dem ar ass stuttsiga ..
hon hoppar over till min sang
- ahh gud denna ar annu stotsigare !!!

PUSSFRANKINAIGOTEBORG!

vi hors sen efter forestallningen . efter 20.00 !!

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0