dörren till allt o alla .

Halloj !

hemma från jobbet, mätt&belåten ..
Jag kom och tänka på en liten uppfinning som jag uppfunnit själv
(tyvärr är den helt ogenomförbar, men man kan ju drömma)

Kom på denna uppfinning när jag som hade som minst att göra ..
Skulle det inte vara bra att kunna befinna sig vart som helst, när som helst?
Kom på att man kunde uppfinna en slags dörr, där man kunde gå in och komma ut vart som helst .
ex. du vill sola lite, du går in och kommer fram till Thailand, ^^,
Du har lite tråkigt, du går in och är hos din kompis ett litet slag ..
osv osv .. skulle vara väldigt praktiskt ? inga färdmedel ^^,

Det är ju förresten typ som flampulver i HarryPotter ..
ni vet? de pulvret som de tar innan de går i brasor ^^,

image324
Färdas genom en dörr, eller en brasa skulle inte vara så dumt va ? ^^

Hoppas ni njuter av att det är helg nu :)
Vi hörs !
PussfrånKina

Mottagna kommentarer:
Postat av: elina

hahah det vore väldigt praktiskt faktiskt ;)

2008-01-03 @ 22:34:36

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0