ELINA GOES SWEET!!!

ÅÅÅH jag bara avgudar att få va hemma oss min´älskade ELina!! vi har alltid lika roligt och hon är så smart!!
ME like her a lot :) :)image452


soM NI KANSKE FÖRSTÅR SÅ VAR/ÄR DET eLINA SOM HAR LADDAT UPP DETTA INLÄGG
pUSSfRÅNkINA !

Mottagna kommentarer:
Postat av: Sofie

Försöka lillan... det är du som skrivit detta inlägg :) hehe!
Hoppas ni har det kul!
Puss kram

2008-01-18 @ 21:34:20
URL: http://avhelamitthjarta.blogg.se
Postat av: elina

Diana, jag vet att du innerst inne avgudar mig :)

2008-01-18 @ 22:24:30
Postat av: Linda

DIANA! Gud vad jag älskar ditt leende! :'D Sååå söt! n__________________n

2008-01-18 @ 22:32:59
Postat av: Diana svarar

Linda; tack så mycket :) tandställningen hjälpte lite alltså ;) ska lägga in en bild på innan jag hade tandställning.. tänderna var hemska & jag log aldrig med tänderna..

2008-01-18 @ 23:11:19
URL: http://DianaKines.blogg.se

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0