fritidskort - en bra sak .

Halloj !

nu är jag vaken & ganska mätt ..
ska snart ta mig bussen ut till staden, sedan vidare till Vinninga med 135:an .
det blir nog ingen mat . haha, för svårt att komma överens, ajdå *illa* men det är bara o köra vidare .

just det, till saken
Åker 4 turer idag alltså, ToR, och jag behöver inet betala för ngn, för jag har lånat gabrielas Fritidskort !
Bra sak va ? .
iofs höjer de priserna hela tiden, men banne mig, det är ju inte personligt & man tjänar in det om man åker 2 turer till gbg, vilket jag gör :)
Ska dock köpa mig ett eget fritidskort inom ngr dagar/ 1 vecka, känns som jag bara lånar allas (A)
Men . det är ju bäst att uttnyttja kortet (inte kompisen :P ) så bra som möjligt, så är man givmild :)


Fritidskort är ngt smart!

Passar dock 'endast' studerande, för de mesta . eftersom kortet börjar gälla efter 16.00 på vardagar och på större lov&helger, perfekt för oss alltså :)

TjingelinG!
nu måste jag snabba mig,
vad gör ni denna fredag då?!
(väldigt låg svarsfaktor (; )
PussfrånKina

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0