hata blogg.se !! ååh, !

gud, skrivit ett långt inlägg, men sjklart ska blogg.se krångla.. vi provar igen .,
dock ej så långt inlägg denna gång..

överaskningen var en middag nästa torsdag med cheferna 4 andra arbetarbladet säljare och chefen över arbetarbladet, fiin restaurang och chefen över AB betalar ;) mums ..



Min hals är som grovaste sandpappret, usch, låter som en kråka & min hals tar stryk,
...

Syster; Får jag gästblogga på din blogg ?
Jag; nej...
Syster; okej, men du kan få gästblogga på min, imorgon!! men då måste du länka skit mkt, guud vad kul!
(hur fasen ska jag länka när ni som läsare antalgigen läser hennes blogg när ja gästbloggar? hum)
(gästblogga, hahhaa , syrran med 2 läsare om dagen ;) skojja !!

Aja, det blev inget inlägg igår, eftersom blogg.se alltid ska krångla, så detta inlägg skickar jag iväg nu ^^, men det var tänkt vara skriviet igår .. aja !!

i skolan just nu, ajajaj, kom ihåg! man ska aldrig skjuta upp saker, usch usch !!!

PussfrånKina

Mottagna kommentarer:
Postat av: Fröken Sand

Osch, inte dålig att få äta middag sådär.. deet måste betyda att du är bästen på jobbet då?;)

2008-01-10 @ 14:55:46

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0