Here we go.

sådärja, håller på och laddar över mina 7958 bilder , bränner de till skivor. har kommit upp i 3 skivor änsålänge ,

vi börjar med bilder från helgen .

image499
Fredag; Åker hem till Patricia, träffar solen, sedan åker Diana & Familjen mattsson till köpstaden, skara . till sportlagret .. hittar en massa billiga saker. eller ah 2 saker, även min everest  dunjacka som jag köpt för 899kr, kostade där endast 199kr . irriterande, men jag köpte en grön . (bild senare) käkar sedan pizza&grejer!
image500image501
sedan kilade vi en sväng till josse och snackade med brudarna ;) haha . och sedan tog jag och patricia ett dopp i hennes ja, bubbelpool? 7 sitsig, stor med massage stolar o massa skit ^^, det var skönt vill jag lova.
image502image503
vi fick inga sköna sittplatser , men vi käkade iaf på Jensens Boufhus . förbaskat gott.
image504image505
Hallonsorbet med mjukglass, erkänn att det vattnas i munnen !? det var hälsodagar i gbg . patricia fick typ lugnande handmassage . medans en man frågade mig vart jag bodde, och vad jag gjorde i gbg och om vi skulle bli vänner, haha jag var livrädd .
image506image507image508
Kvällen; gick till sockerbruket efter gbg, ont i fötterna. men Vincent var där och spela . calleballe&polare, gabriela&polare, och även sandra&ellen var där . det var småtrevligt ^^,
sedan åkte vi hem till Patricia, såg på tv&GossipGirl, sen hämta mamma&pappa mig .
image509image510
dunjacka, everest -sportlagret 199kr (smått irriterande, eftersom min 700kr dyrare svarta även fanns där)
träningsring (?) - sportlagret, 9 kr (!!) ordinarie 249 =D
image513
3 hårband som jag aldrig kommer att använda, men som jag köpet för det var billigt,. från Gina
Tröja från Rut mfl.&Body från Gina (sry Anja , hehe ^^, den var fin på ^^,)
image514image515
Söndag;Jobb . vinden blåste kom 5 min sen, fast jag var den enda där på mitt team. fick sitta ensam, i 6 hela timmar. haha det var lite hemskt, men skönt.

De va det, nu är jag väldig sugen på ett avsnitt av GossipGirl..
sedan somna, imorgon morgon så ska jag köra med Lars-Gunnar ^^, iih, nervöst !

PussfrånKina

Mottagna kommentarer:
Postat av: gabriela

huhu, jag känner mig bortglömd. Vill också ha en dunjacka, till österrike att ha på sig (fats inte när jag åker skidor).

2008-01-28 @ 09:05:36
URL: http://gabrielagabriela.blogg.se
Postat av: Silvia

vilket gulligt litet badkar ;P
mwa!

2008-01-28 @ 11:18:11
URL: http://zille.blogspot.com

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0