hur fungerar en iPod?

tjoho !

har en frågeställning/kluring till er idag ..
satt och tänkte, eller det var nog lillsyrran som tänkte häromdagen..
min iPod (iPodar i sig) har ju ett litet störande kliickande ljud när man scrollar på hjulet ..
och då kan det även låta liksom klick-klick-klick.. ja ni förstår..
Vart kommer ljudet ifrån? för det finns ju inga högtalare direkt .. hum, klura ut den till mig =)

image427
vart kommer de dära himlans ljuder ifrån ? jag kan inte se någon högtalare av ngt slag iaf ...

Vet ni vad jag är trött på?
Trött på människor som aldrig hör av sig
Trött på människor som inte verkar bry sig om något som kallas vänskap.
Trött på människor som är envisa
Trött på människor som inte orkar försöka,
Trött på människor som ger upp, innan spelet är klart
Trött på människor som inte står för sin sak.
Trött på människor som inte vågar säga emot.
Trött på människor som är oärliga
(detta inkluderar även mig, vissa gånger)

image428
Trött på alltför mycket, vi går och sover.

Jag tror jag skippar matten nu, för jag känner mig så duktig, eftersom jag gjort alla talen .. kanske gör ett till kapitelprov innan jag sover.. wish me good luck tomorrow :)

PUSSFRÅNKINA
VI HÖRS !

Mottagna kommentarer:
Postat av: Mikael Högberg

Men varför väljer du att skriva konstigt på internet och normalt i skolan? Det är samma språk eller hur? :-|

2008-01-16 @ 10:22:50
URL: http://MikaelH.blogg.se
Postat av: Annie

ljudet kommer i högstalarna osv.
du kan stänga av detta ljud i inställningarna i din ipod.

2008-01-16 @ 23:48:09

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0