ingen lust.

Tjoho !
Läget människor ? ^^

det är ju helg. alla ska vara glada!
jag är glad för det är lön idag, (fast att jag inte köper ngt speciellt, så känns det bra med lön)
jag är glad för att jag ska till gbg imorgon, shoppa. men framförallt käka Jensens Boufhus <3

Ikväll/Idag vill jag helst bara slappa, vara själv hemma och ta det lugnt . men å andra sidan är det kanske bra att jag kilar ut,. så det blir till att kila till patricia, vi ska bada i hennes badtunna ^^, sedan på kvällen ska vi träffa Linn;josse&Frida-tjejernas pokerkväll . mihi.

image497image498
Jag&gabriela satt i ett rum, mittemot satt viktor (i fredags, på fredriksdalskolan) vi satt och tog kort på varandra , med exakt samma kamera, vi ville få så när henens blixt blixtra till så skulle min kamera fånga det.. det var lättare än sagt, haha vi satt och klickade minst 100 kort, "1,2,3", "1,2,3" satt gabriela och sa, X antal gånger. haha, men tillslut fick vi varsina, Victor hade inga kommentarer.

nej nu ska jag se om jag kan lösa gabrielas problem med hennes header, hon har tvingat mig ha telefonen u örat, eftersom hon ringer gratis.. gaah ! hehe

Hoppas ni får en trevlig fredag, händer det något kul?
PussfrånKina!
ska komma ihåg kameran och klicka ngr kort under kvällen!

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0