ingeting.

hej !

sitter och jobbar .
har tyvärr inte kunnat blogga ngt, skola vettni,
Vet ni vad som händer när man blandar väteperoxid, diskmedel&lite kaliumjodid.?

svaret får ni via ett videoklipp senare, efter jobbet, 21.00 &lite bilder .


och idag är jag lite nedstämd, eller var inte det till en början . men sanningen att säga,det är många människor som snackar skit bakom ryggen,  man vill inte få reda på vissa saker, viss saker ska man inte få reda på..får inte ihop det.. allt är konstigt,
inget "du är dum i huvudet" inget "hon är knäpp" . utan detta gjorde mer ont, .. vi tänker inte på det, men det är svårt.

jobbjobb, jag börjar få ont i magen igen, kanske klumpen i magen av att se dina ord.

som sagt, bloggning ikväll, med gojja :D

PussfrånKina
vi hörs ikväll!

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0