jag hatar sånt, ångest.

Halloj !

sitter förtillfället och ser på gossip Girl, iih . 6:e avsnittet, och käkar lite mango .
iaf, har skickat iväg två brev, som vägde 20gram, ett brev får max väga 20gram(!!) och jag är väldigt nervös nu för att det inte ska komma fram, bara för när dem väger kanske det väger mer.. herregud, jag hatar sånthär...

ska kanske skicka iväg ett till? som jag personligen lämnar i brevlådan(?) . fast vad hemskt, ifall brevet kmr fram =P haha, och det är samma ;P


nattvandring
ikväll, 18.30-21.30 ,, ute i skogen. jag hatar sådant. men men kan bli mysigt (: hhe!!

Pusspåer! imorgon är jag ledig från skolan ^^
PussfrånKina!

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0