Jag lever fortfarande !

Halloj !

visst började ni undra om jag var död eller något ? hehe, iofs så blogga jag lite igårkväll, men var rätt så "osocial, via bloggen, hehe" . iaf

  • Fysik provet avklarat, det gick bra . tillslut, satt med alla "svåra" uppgifter kvar tillslutet, tänkte shiet, kan ju inte en enda.. men sedan så löste det sig, en efter en, återkommer med resultat ( ; med det kändes bra,
  • KÖRLEKTION: shiet, trodde ja skulle pissa på mig eller något, as nervöst, lära mig mer att lära känna bilen jag ska köra i, massa reglage o sådant, sedan börja vi lite med att hitta dragläge rätt.. det funkar väl, men jag längtar tills jag kan hitta det läget på 1 sekund. ni förstår? inte stå i 10sek innan jag väl kommer i rullning, körde alltså inte så jätte mycket faktiskt, det var en dyr lektion, men jag antar att det så det är i början.. ska köra igen på måndag!
  • Bamboo-örhängen , shiet, jag vet att jag tjatat om det, men nu har de kommit in igen, min strl, M ! de runda, men vet ni vad? Patricia som köpt strl M i hjärtan säger att dem är jätte stora, att jag ska ta S . så nu får jag ångest igen, för dem i strl S finns ju ej =/
  • Slut på vilan- har ju haft 2 dagars ledighet från jobbet, gud vad skönt. i och med provpluggandet, men nu ska jag jobba igen . usch , tråkigt. MEN det är alltid lika skönt o få hem lönebeskedet, som jag fick idag. dock lite fel i den, jag ska ha mer pengar :O ska prata m chefen,


bamboo-örhängen , finns på cocoo.se . ångest ångest

PussfrånKina!
vi hörs!


Mottagna kommentarer:
Postat av: Silvia

va skönt att du är klar med provet =D
och att du börjat meed körlektioner!
nu får du köra mig när ja kommer hem , haha

2008-01-23 @ 17:59:01
URL: http://zille.blogspot.com

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0