Jag ser inget ...



ungefär såhär ser jag ,, det är jätte hemskt, och då behöver det inte vara jätte långt håll..
upptäckte detta redan i 1:an (gymnasiet) då vi hade datalektioner, alla såg utmörkt på en stor stor overhead, men jag såg inget smack.. usch skit hemskt,

man sitter verkligen och undrar : Ser ni verkligen vad det står?

aja, har inte orkat ta mig till Optikern, eftersom jag inte behövat, men idag när jag körde min första körlektion, shiet jag kände verkligen att jag är tvungen att ta mig dit . gud, jag vill ej ha glasögon ..

men det är klart, det finns ju jätte snygga glasögon, men jag kan inte se mig i glasögon, Linser är ett nej iochmed att mardrömmen skulle vara att peta mig i ögonen ..

















Glasögon? jag ?

Vi hörs
PussfrånKina!


Mottagna kommentarer:
Postat av: Stina

hej.. jag är magsjuk tror jag! :( kan inte få tag på carro.. ska fixa sjukskrivningspapper så dom inte gnäller!! suck.. Kan fasen inte få tag på henne, min mobil är helt döööd!! Strul strul strul.. Och du, synundersökningen kostade typ 400 eller nåt, kanske 3 hundra något jag vet inte haha, jag betalade allt i en klumpsumma, undersökningen, linser och lite mer grejer och de gick på över tusenlappen.. puss puss sötisen!!

2008-01-23 @ 16:48:24
URL: http://stinalee.blogg.se
Postat av: elina

glasögon kan vara riktigt snyggt, fast ibland kan man se lite studig ut ;) om du ska köpa så är det min tur att välja hehe :D men annars är linser jättebra och man petar sig inte i ögonen, nackdelen är att de kostar 1500 för 6 månader så dte är ganska dyrt.. men då är det ju bra att du har jobb ;)

2008-01-23 @ 17:41:52
Postat av: Fröken Sand

jag trodde också att jag skulle peta mig själv i ögonen hela tiden men man vänjer sig,, linser röstar jag på, lätt och inte i vägen;) pusssss

2008-01-23 @ 21:38:07
URL: http://frokensand.blogg.se

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0