Kines på dansmatta - Videoupdate!

HAllooj!

Ute och festar kanske ?
dock är jag en liten flicka så jag är hemma..

dansa precis lite på lillsyrrans dansmatta som låg och damma .
Vi körde att den som vann efter varje låt vann 1 kr ..
det blev 5 omgångar innan jag tröttna, eftersom jag förlora alla 5 . haha !

en liten video på detta, och jag märkte, usch vilken hållning jag har !! och min röst är ganska manlig på videon, men men vad gör de ?! haha , lillsyrran hade iaf kul !

image332image333
image334image335

Slutsats : Jag tror jag nöjer mig med vanliga dansgolvet där ja kan dansa hur jag vill ^^ bäst så !

Dansmatta, ngt för er?
Godnatt på er allihopa !
Vi hörs!
PussfrånKina

Mottagna kommentarer:
Postat av: elina

wohoo, medans du var hemma och dansa på dansmattan körde jag mina moves på stadt ;) shiit det var den bästa kvällen på länge !!! du har något att se fram emot kan jag lova! :D

2008-01-05 @ 13:13:59

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0