kissar på mig ...

... måste bara tillägga en sak innan jag sätter mig och läsar fysiken ..
JAG ÄR SÅ HIMLA NERVÖS ÖVER PROVET SOM KOMMER!

  1. jag biter av mina naglar som inte ens finns,
  2. jag gråter nästan av att bara se fysikboken, eller att öppna boken och inte förstå
  3. jag hatar verkligen sådannahär prov, iochmed att det är 1 års kunskaper som ska testas nu, shiet. och jag har INGEN aning om vad som kan komma, iochmed att det är nationellt. .
  4. det är 3 tim 20 min långt prov, bara tanken skrämmer mig,
  5. det är 2 kvällar kvar, jag behöver minst 2 veckor dit .
  6. jag ger mig själv en sådan stor press, bara detta tynger mig. men gud, jag ska ju kunna detta!
  7. shiet, tiden är dyrbar. jag måste plugga nu..


PussfrånennervösKines!



Mottagna kommentarer:
Postat av: Emma

Fysik är bara hemskt.

2008-01-21 @ 22:04:07
URL: http://asof.blogg.se
Postat av: Linda,

TRE TIMMAR OCH TJUGO MINUTER?! ... Gawd, fattar att du är nervös! >_

2008-01-21 @ 22:52:59

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0