ledsen, gråter, o allt ^^

sitter på jobbet, det går bra :P

iaf , min dator som jag är nykär i..
era jävlar ( ;
hehe , det var lite dåliga vibbar om min dator,
hp är dåligt ..
Och från klassens självast geni (+proffs inom lektronik), aj aj känns inte bra ..
Men jag är fast, den är underbar.. syrran tyckt dt med så !
de på jobbet säger att Hp är bra, sådeså =) ;)

Vet du ngt mer än mig ? om min dator? märke ...
hörs senare! rast snart!

pussfrånKina

Mottagna kommentarer:
Postat av: elina

jag hatar hp, det är det vi har på den stationära och gissa varför jag aldrig sitter vid den.. ;) haha
men din dator är sökert bättre ändå. snygg var den också! :)

2008-01-08 @ 18:50:03
Postat av: malin

Diana! nu är det efter lovet! nu ska vi leka snart! bara så att du vet.

2008-01-08 @ 19:42:08
URL: http://malinleander.blogg.se

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0