massproduktion ? gina ?!

Halloj !

shiet, jag sitter här . aja, ska verkligen ta tag i fysiken nu .
men innan dess, så ska jag fråga er ..

image484
Känner ni igen denna klänning/tunika ?? ni kan väl inte undgått? ,
Jag tycker om ginaTricot, det gör jag .. men ibland blir man faktiskt lite ledsen på att de massproducerar deras kläder .. 100 olika färger och 100 olika mönster ..
vilket resulterar till att "varenda flicka i staden," går runt med sådan, antingen likadan eller annan färg och form .. lite tråkigt, eftersom man då inte kan känna sig så "speciell" ..
Tycker denna tunika/klänning är söt, iaf prisvärd . men tänker/har inte inhandle en pga just det jag skrivit ..
Har ni en sådan? vad tycker ni om Gina, och det jag skrivit ?

FYSIK VAR DET JA !!

pussfrånKina!

Mottagna kommentarer:
Postat av: Malin

Hej hej.
Den var skitsnygg den dära!
men jag håller me dig om att det ändå är lite tråkigt, eftersom så himla många har på sig samma. Men om du vill köpa den, så ta den bara i nån färg som inte alla andra har.
Nu är det inte så långt kvar tills vi ses:D:D:D:D
haj haj

2008-01-22 @ 19:02:36
URL: http://malinleander.blogg.se
Postat av: Sofie

din skitunge.. tracka ner så på min klänning! jag köpte en sådan igår ju! har bloggat om den om du inte sett det :P hihi! hoppas allt är bra med dig, lillen!
pusskram

2008-01-22 @ 20:11:54
URL: http://avhelamitthjarta.blogg.se
Postat av: Linda,

Skitsöt klänning! :D
Jo, jag har tröttnat på Ginan efter som de typ säljer "inne-kläder" i alla möjliga färger vilket leder till att varje snubbe i Sverige har såna! >_

2008-01-23 @ 16:37:10

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0