NYÅRslöften,-traditionellt?

.. tänkte göra lite traditionellt som 'alla andra' gör.
vet dock att inga löften kmr att hållas, men man kan ju försöka :)

  • Sluta bita på naglarna, -mina naglar är redan för hemska
  • ta tag i saker och ting, främst läxor&skola, inte göra allt i siska sekund;- det är ju min framtid vi talar om
  • börja plugga teori&försöka vara en duktig förare,- ge gärnet, körkortet ska vara mitt innan juli (sommar) fyller år den 30 mars, så det ska väl jag fixa?
  • ha mer tålamod, med mitt humör, människor, &allt annat ;- inte bli så sur/arg/irriterad . ( ska försöka, men hur ska jag göra när det verkligen ääär irriterande ? :P aja jag får ta det då)
  • Vara mer snällare mot mina syskon, inte så vresig;- främst lillsyrran Julia ^^, inte säga "Akta dig!!!" så mkt :P till henne) gud va jag är elak ibland ..
  • Tag vara på alla människor, släkt, vänner osv som jag har runt omkring mig
  • donera pengar oftare, ex till sådana som spelar&sjunger på gator, eller genom bössor . ( har ni tänkt på hur mkt en som spelar ute på gatan skulle tjäna, om varje som gick förbi gav 1 kr ! vilket är lite för 'oss'!)
  • försöka få mig ett bra&roligare jobb till sommarn;- visst mitt nuvarande tjänar jag bra på&är ett bra jobb på fritiden, men inte på sommaren. då vill ja göra ngt anorlunda, ngt roligt, träffa folk. jag är ju 18 då:!
  • vill vill vill, att jag INTE ska bli sjuk under resan till KINA ;- blir nämligen sjuk varje gång jag reser ngn stans . sjukt konstigt ..
  • vågen ska stå på lite högre siffror ;- känner mig bättre till mods om vågen skulle visa större siffror ..



stackars er som tagit igenom den listan, men visst var det bra saker ?
Har ni några nyårslöften ?? :)

GODNATT!
Vi hörs imorn!
PussfrånKina


Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0