rundtur runt GothiaTowers...

Godnatt allihopa!

ska nog ta och sova snart.. eller kolla runt p[ internet i datorn .. hehe .
Syrran ligger och sover, fast hon kan ej sova eftersom hon typ nastan dor .. mar iaf inte bra, jag&Julia fick hamta alvedon till henne .. feber kanske?? hon ska ju upp 4 imorgon .. haha . men men ,

JAG&JULIA skulle upptacka Gothia .. vi var runt lite har o var, pa andra tornet o kom aven upp pa heaven 23 . dar julia blev radd, massa fulla aldre , hehe ..

var pa relax avdelning, det fanns lattol . tva prickar pa a och o !! bider kmr som sagt imorgon ,

jja nu blir de bara massa texrt. jobbigt o lasa,

GOdnatt pa er // DianaKines

Jag gastbloggar hos syrran igar  .. lank finns pa hogerspalten !!

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0