saker ändras, Jag ändras, vi ändras ! på ngn sekund ,

Hej allihopa !

Läget bra hoppas jag !

Själv är det bra, lite varmt sådär, från topp till tå, men jag överlever nog ska vi se ^^,

ändringar ska vi prata om ja, har ni tänkt på hur mkt vi ändrar oss? på ngr dagar, på en dag, på en minut på en sekund, hela tiden ändrar  vi oss...

man kan ändra sitt utseende, lugg eller inte? blond eller brun ? ( i mitt fall svart) blå/gröna ögon ? osv osv ..
vi ändrar även ansiktsdragen eller så, ser mognare ut , fast jag verkar iofs fastna i fasen 12 år eller så ^^ haha!

man kan ändra sin åsikt väldigt snabbt, genom att ngn manipulerar en kanske ? ngn kanske har övertalat en, osv osv .. och man brukar tala om att folk ska få tycka o tänka hur man vill ;) ändå försöker vi ändra varandra ! haha.

Humör ändras ofta, arg,ledsen,sur,glad? ja mitt humör har jag fått talas om, en 'saknad-vän' beskrev mig som 'Hon-som-har-pms-4-veckor-om-månaden-istället-för-en, Men med en liten glimt i ögat såklart ;)

DÅ ska jag förklara för er om lilla mig,  jag har inte pms 4veckor/mån, ävenm fast det faktsit inbland
känns som så, jag har en stor åsiktsbegäran i saker och ting, tycker jag något, vill jag gärna argumentera för det, och jag har ingen alls lust i att hålla saker och ting för mig själv, jag tycker vi ska vara ärliga mot varandra osv .. ibland, kan det vara en nackdel, men jag tycker ärlighet varar längst..

image376
istället för att smussla lilla söta grabben, så kunde du sagt det direkt ^^, så skulle du ha kvar din dejt ;)

vi hörs ! boggar nog ett till inlägg nu, om lite vardagsting i lidköping :)
PussfrånKina


Mottagna kommentarer:
Postat av: elina

hahah den var bra, bilden! dejt också, ;)
händer ikväll för dig då?

2008-01-11 @ 18:03:13

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0