scampi,oxfilé&chokladmousse!

Halloj !

nu kommer gårdagens bilder. ^^ en massa bilder alltså..
jag vet att det är roligare att kolla på bilder, så ska försöka ha med kameran så ofta som möjligt ^^,

image432image433
Där var dagens egopics & dagens outfit från igår ..
Klänning : GinaTricot
Leggings: GinaTricot
Örhängen: GInaTricot (julklapp från syrran)
haha, ser ju att hela outfiten är från Gina ^^, men kommer ni inte ihåg dessa klänningar som de hade av 100 olika färger? klänningarna sitter ju så bra ^^, och är så söta. så har flera färger.. iaf 2 ?
Örhängena är super fina, FAST efter en halv dag så börja det svida jätte mycket, vet inte om jag är allergisk mot något? men det har jag aldrig vart !?
image434
Hanna&Gabriela - inga kommentarer på dessa ungar ;)
image435
Våran fysiksal - min enda lektion för dagen, som jag inte gjorde ett enda piss på..
det ser ju nästan ut som vi sitter bland byggställningar

image436image437
JAG!! ^^, hehe, dock väldig liten bild, men ni förstår ^^, massa jobbiga beräkningar .. usch för dem !
image438
Våraat studielandskap .. där man ska studera, dock gick inte det igår, eftersom en idiot, som var ett år äldre också, höll på och skrika och sjunga väldigt irriterande.. usch ahde lust att drämma till henen. gud, kan man bete sig mognare?
image439image440
Fick dock stanna kvar i skolan, 3 tim extra. planering på G,. ska nämligen besöka niondeklassarna i lidköping. 5 skolor .. men deras lärare på de skolorna vill ej sammarbeta.. gud .
image441
Bege sig till jobbet direkt .. Kikki, Nadia&Jag ! . vi käkar, nudlar för min del ;) hehe
image442
Här sitter jag och jobbar då, gjort edan 6nov 2006. !!
image443
Arbetarbladet 'gubbarna' bjöd oss på middag . för vi vart så duktiga.. JAG&MIA .Mia, som fixar och trixar med våra ordrar och hon fixar så vi får adresser o ringa till o massa sånt admistrativt ^^,.
image444image445
FÖRRÄTT: scampi med en väldigt god baguette.. NADIA är söt :) och Mia&kikki likaså!
Kikki stavar man till kicki eller kikki ? :P hehe
image446image447
Huvudrätt: Oxfilé, pitatis och ngn grönsaksröra ^^,
Efterrätt: Chokladmouse.. det var mycket mer än vad det ser ut på bilden, shiet.

image449
Chefen längst bort, Elin därefter, och sedan Kurt - arbetarbladets marknadschef eller ngt sådant!
image448
avslutar med denna bild, förstod itne vad han hette typ, sture? stuttis eller ngt :P hehe. hjälp mig InfoOne folks!
men han var iaf go o glad, han bestämmer inehållet på arbetarbladet iaf :),, jag kom inte ihåg vad han sa, men det var kul iaf :P .. yummie !

Shiet shiet, nu mååste jag göra iordning mig, skolan kallar om 35 min, iih. jag ska inte komma försent :P haha ^^, en dagens outfit skan og fixas också ^^,

HA EN BRA DAG !!
PussfrånKina!

Mottagna kommentarer:
Postat av: Maria Vuitton

Rolig nick :)

2008-01-18 @ 09:58:22
URL: http://www.mariavuitton.blogg.se
Postat av: Kikina

Kiki stavas dett chinnaa :) nice bilder heheh ,...

2008-01-18 @ 13:11:28

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0