sena trafiklärare ..

Goddag!
allt bra ? själv är ag lite halv irriterad .

har nämligen haft körlektion precis .
Fick bilnykeln, satte mig i bilen, klockan tickar. han blir 5 min försenad och han kommer .
han träffar en bekant och ställer sig o pratar (!!!) ska precis sätta sig bredvid mig, då han säger : "vänta jag ska springa o kolla!"
han kommer 8 min försent . irriteram,de för bilen bakom mig. ska också köra ut, så hans lärare blev också 8 min försen.
hela hela tiden . så himla irriterande, det är inte bara jag som blir drabbad, utan många andra också.

Han sätter sig även och pratar i telefon . det är distraherande . visst han är en bra lärare, men han får hålla tiden . visserligen körde vi över kanske 3-4 min, men det är fortfarande inte tillräckligt. i måndags kom han 5 min försent .

fortsätter han så, ska jag banne mig säga till, men ni förstår att det är jobbigt va ?
har ni haft ngt liknande problem ? ..


Lars Gunnar, duktig lärare fast han får passa tiderna bättre tycker jag . annars får jag snart säga till!
sedan har vi även racer bilarna ^^, hehe !!

ledig från jobbet förövrigt. ska se klart säsongen av GossipGirl hade jag tänkt, ta de lungt :)

Så vi hörs snart igen !
Pussfrånkina!

Mottagna kommentarer:
Postat av: Silvia

ahhh! jävlar va sur ja blev på sten-inge när han gjorde så!.. så jag sa det:
- du kan väl försöka komma i tid? eller inte sätta lektioner så tätt inpå varandra?

han ba:
- jaja, du kan väl få köra lite extra idag.

så då körde jag ju över på nån annans lektionstid! grrrrr!

2008-01-30 @ 20:48:10
URL: http://zille.blogspot.com

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0