Självgod, ego . kalla de va ni vill :)

TjohO !
Idag, eller Nu , eller vid detta tillfälle i denna sekund, kände jag mig lite självgod faktiskt.
Syrran hade hängt upp ett lakan, vilket var hennes studio, haha !
aja, fick ställa mig och tvinga Julia till att klicka ngr kort ..

Med min nya parkas, visst är den fin ? har inte tyckt om de så mkt, fast nu är de lite speciellt, kan vara perfekt till våren. . lagom tjock och lite udda färg . me like <3 !

Ser dock likadan ut på alla 6 korten. haha , fast ah, läs dialogen så förstår ni !

-Men du ser ju likadan ut på korten
-NejNej, på 'detta' kortet har jag handen över höfterna, och inte på de andra
Haha, ni förstår va ? ^^

image318image319image320
image321image322image323

Dianas Outfit:
Linne: MQ .
Jeans : GinaTricot
Jacka: H&M
Örhängen: H&M
Svart väska: Gabrielas mormors mor (?)
guld väska : Primark i Nordirland

Känner ni igen er ?

En person tar ett kort med kameran på dig
*klick*
Du kollar på kortet och utbrister "fan vad dålig du är, jag blev ju as ful, . / ååh, kolla jag ser ass tjock ut ju,. osv-´
- Men du ser ju ut så (viskar)
- Vad fan säger du eller? du är ju helt dum i huvudet

Något sånt liknande ? ^^ heheh ..

nej nu ska jag snart dra och jobba, tjing tjing !!

vi hörs efter jobbet!
PussfrånKina

Mottagna kommentarer:
Postat av: Stina

snyygg jacka diana!!! :p Puss

2008-01-03 @ 16:19:50
URL: http://stinalee.blogg.se
Postat av: Silvia

är du dum i huvut eller!?!? väskan kommer inte alls från Primark!!.... ja köpte den på "New look" =P

och du glömde skriva att Jag har en likadan jacka och jag köpte min först =P

2008-01-03 @ 20:18:14
URL: http://zille.blogspot.com
Postat av: Diana svarar

Silvia; Nej jag anser inte att jag är dum i huvudet bara för jag tog fel på ett inköpsställe, så där har du ditt svar. + jag ansåg inte att jag behövde nämna att du hade likadan eftersom jag redan skrivit det i tidigare inlägg + det passade inte riktigt in i min beskrivning. !

2008-01-03 @ 22:04:35
URL: http://Dianakines.blogg.se

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0