självklart...

så, så hade jag tänkt beställa ett par medium, i och med att JAG&ANJA bestämde oss för att beställa, hon ett par silvriga & jag ett par guldiga .. men SJÄLVKLART ska mina vara slut, det fanns ju 11 par för 4 tim sen.. åååh.
alltid så, när man väl bestämt sig för ngt .. ååh,


jag vill juh ha nu ,..

PussfrånKina
vi hölrs,
ps. det har gått bra idag :)

Mottagna kommentarer:
Postat av: elina

nu börjar jag faktsikt känna lite medlidande för dig ;)

2008-01-23 @ 21:08:02
Postat av: Fröken Sand

haha jo jag vet att jag är dålig på att uppdatera;) han läser på focus ja,, fast han är seg.. borde ha tagit för längesen;) plus att han har kört alldeles för mycket.. Men söt är han för det:D haha hur gick NP idag?

2008-01-23 @ 21:36:16
URL: http://frokensand.blogg.se
Postat av: Silvia

du är så velig! rätt åt dig att de är slut, mohahahahaha..

2008-01-23 @ 22:07:03
URL: http://zille.blogspot.com

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0