skola imorn,=läggdags !!!

Godnatt !!

jag måste verkligen sova, vet inte vad jag gör uppe såhära dags
det blev Dianas nudlar (som innehåller allt man kan hitta i ett kök, haha)
det blev nudlar, potatis(!! haha), sallad & vatten & snabbnudel kryddor
HAha, det gick ner i min mage,, var hungrig ...

fast jag är inte trött, blir väl så när man inte vänt på dygnet. usch, kmr ligga där i min säng, med öronproppar, för att ens lillsyrra snakar som en förkyld elefant. fast skit, har jag öronprppar hör jag ju inte ljudet av alarmklcokan imorgon 6.18-6.28 attsingen ..


Just det, vi har köpt en ny dator :)
dator endast, ingen skärm dock. men data,tagentbord&mus ska snart bytas alltså
fast jus nu ligger de i trollhättan, :)
denna är seg och har nog gått i pension, med alla mina 437826402 bilder ( Kines som jag är ;)) & alla 4738223 låtar ;) hah !

GODNATT PÅ ER !
PussfrånKina

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0