slippa jobbet - det enda som glädjer just nu ..

det känns faktiskt så .. att det enda som gör mig glad är att jag slipper jobba.
usch, känner mig trött, sleten & allt vad ni kan kalla det ..

mattematik tar på ens krafter - det kan jag lova,

image424
en varm ost&skinkmacka m färska gurkor&Julmust, då sätter det sprutt på mig ..
Mattematik, usch derivator och sådant.. jag orkar inte.
image425
blev utkickad ur syrrans rum, fick sätta mig på golvet, eftersom mitt skrivbord ser ut som ett bomdnedslag ..
usch, mattematik är inget man orkar med o plugga. man gör det bara,,
Vart brukar ni plugga? jag gör oftast det i min säng (eftersom skribordet är krasch:P) men det brukar resultera till att jag somnar , tar en tupplur eller två,.. not good.
image426
Dagens Outfit.. haha nej så hemskt är det inte ..
mer kvällens outfit skulle jag säga .. när det är kallt i huset fast värmen är på, och man ska plugga. då är det mysbyxorna på & tjocketröjan på, från LTK (lidköpings tennisklubb) .. dock är det varning för att det blir för varmt och skönt så man somnar bland matteböckerna. haha !

Nu ska jag fortsätta plugga, tror det nalkas lite mat också . magen ropar.. det blir förresten oxfilé för min del på middagen på torsdag, när chefen från Arbetarbladet betalar ( ; mer om det senare ..

Pusspåer!
Vi hörs senare!

Mottagna kommentarer:
Postat av: Sofie

Hajj!
Så lite så, jo jag vet det är en del men man kan ju alltid hoppas! =)Jobbigt, då får vi hoppas att du vinner så du får dem med en gång! =)
Ja du! jag har lagt in en ram längst upp :P men jag har inte hittat hur jag ska ändra så jag får bild längst upp som du har och hur jag ändrar bakgrunden runt bloggen!? Vet du?
Annars var sidan toppen! =D
Pussar(kram)

ps. söt du är i träningströjan. ;) ds

2008-01-15 @ 18:54:44
URL: http://avhelamitthjarta.blogg.se
Postat av: therese

jättesöt =) och sånna där mackor är hur goda som helst! me just skinka och ost på!

2008-01-16 @ 23:36:28
URL: http://heltrubbad.blogg.se

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0