sno bilder från Stina ;)

Tjohejsan!!

hemkommen, mätt&belåten .. det blev ris idag ;) Kines som jag är, mums ^^hehe.
allt bra med er ?
jag längtar tills imorgonens kvällsmat , eftersom då ska vi ut&käka med jobbet, eller ah jag &3 jobbarkompisar till, sedan chefen&chefen&arbetarbladets chef ..Kurt (>Knut?:P) han betalar ;) hehe .. det bli oxfilé. mums.

ska komma ihåg kameran tills imorgon hörrni.. ska försöka trycka ngr kort även i skolan ..
fast jag har faktiskt bara en lektion imorgon :'D eftersom de andra blev inställda& jag ej kan vara med på idrotten, (eftersom jag tar allergisprutor & får då inte överanstränga mig) ..

iaf. så det blir en slapp dag imorgon, dock ska jag till jobbet redan 14.30, jobba jobba jobba & 20.00 blir det middag.. men men, just det, kamera måste jag komma ihåg ^^,

384339-431
fint va ? hade tänkt ha den som bakgrund på min blogg, men det fungerar inte hur jag än gör,
blir kritvitt, även fast jag följer instruktionerna.. någon som vet?



Jag väntar på att vår kära StinaLee ska uppdatera sin blogg med bilder ^^, eftersom jag då hade tänkt sno lite bilder från jobbet (; hehe.. haha vi hoppade och hade oss, herregud ^^, hehe.. så det kmr bilder snart, menom jag hinner somna innan dess så kan ni alltid kolla in hennes (; kanske ni redan gör? iochmed att hon är en väldig stor bloggare .. ;)

PussfrånKina
vihörs snart ^^,

Mottagna kommentarer:
Postat av: EMELIE

hon har laddat upp. riktigt snygga bilder på er :D

2008-01-16 @ 22:51:13
URL: http://emelieisaksson.blogg.se
Postat av: therese

du har en rolig blogg =D

2008-01-16 @ 23:34:42
URL: http://heltrubbad.blogg.se

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0