sol, vind & vatten & lite gossip girl

Godkväll!
sådär, nu har jag och patricia träffat havet en stund, näramre 2 tim. det var varmt, 37%, massage och väldigt härligt, klicklade ngr kort, men hitar inte patricias kamera kabel,

träffade även patricias egna sol förrut, så nu är jag brun (; nästintill svart .. patricia har nämligen ett eget solarium ^^,

vinden träåffa vi också, det blev såvarmt i havet ;) hehe

så nu ska jag se ett avsnitt av Gossip Girl, som patricia tjatat om sen i sommras (?), alla tjatar om den och serien ska ju börja på tisdag.. tänkte tjuvstarta lite, eftersom jag kanske ska jobba på tisdag .. förväntingar , folk säger att det är som O.c , och jag tycker om O.C jätte mkt^^ har två säsonger  =P hehe ,


vissa människor är tragiska..

PussfrånKina!

Mottagna kommentarer:
Postat av: beijan

vilken kanal startar serien på? är det som OC måste jag bara se den :D

2008-01-27 @ 12:08:51
Postat av: Diana svarar

beijan; på tisdag, kanal 5, 20.00 . jag tycker du ska se den :) det är din stil av serie, eftersom vi har ganska lika ;)

2008-01-27 @ 12:32:23
URL: http://DianaKines.blogg.se

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0