Syster på Au pair i Paris !!

iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiih !!

Min storasyster fick precis reda på att hon ska till Paris på söndag, alltså nästa söndag !!
som auPair, alltså tyå barnflicka .. nanny !
Hon åker redan på söndag ! sjukt,
för på lördag nästa vecka ska vi åp Disney On ice, sedan sover vi åp Gothia tower, dagen efter kilar hon direkt till Landvetter !!

SJUKT VA ? hon har ju 'precis' vart i nordirland som volontär i ett år,
Nu ska hon bort dit !! SHIET !!

hon får eget rum+badrum, gymkort, boende,mat, lön, METRO kort (det är sviiin dyrt)franskalektioner,  och en massa bra saker!
Jag vill också :) jag vill inte plugga, jag har ju fasen 1½ år kvar, jag orkar inte det . gaaah !

Förresten bor de i centrala paris, mamman är svensk & pappan fransk. barnen är 9&11 år .

sådär, nu vet ni nästan allt, inte så kul kanske? Men om ni funderar på att kanske göra ngt sådant ?

iiih, jag vill !!
image331
iiiiih, för hon ska till Paris nästa helg, sjuuukt ! Jag vill också åka bort!! frihet typ, och ungar !!

Vi hörs!
PussfrånKina

Mottagna kommentarer:
Postat av: caroline

Det är riktigt kul sånt där! Jag har inte gjort det själv.. men funderar på att göra det senare i livet :)
jättebra tips ju om man inte vet vad man vill göra efter gymnasiet. Hoppas din syster får kul :)

2008-01-04 @ 20:36:47
URL: http://wellyouknowme.blogg.se
Postat av: Otto

Hur är man volontär i nordirland?

2008-01-04 @ 22:19:07
Postat av: Diana svarar

caroline; ja precis, en jätte bra sak om man inte vet vad man ska göra efter gymnasium, helt klart! Min syster och jag hoppats också hon får kul :)

Otto; Enkelt, hon var volontär i landet nordirland. Hon var där i ett år där hon jobbade med ungdomar med journalistik (skriverier). Bodde och levde tillsammans med andra volontärer som hade andra jobb.

2008-01-04 @ 22:56:30
URL: http://Dianakines.blogg.se
Postat av: Otto

Tack för förklaringen DIANA DEN STORE! Diana den idiotförklarande:P

2008-01-04 @ 23:12:59

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0