tankenöt , knäck detta ! ( ;

tjoho !

Vad gör ni ? lidköpings ungdomar sitte roch laddar inför härliga skolstarten eller ? ni andra då? :)

hemkommen från jobbet, väldigt hungrig faktiskt, magen kurrar som fasen..
ska gå ner o käka snart ! kvällsmat ;)

tänkte berätta om jobbet lite snabbt,
första timmen gick Ok, klarade målet . sedan bytte jag tidning
3 tim satt jag på VF, sålde INGEt INGET på 2 första timmarna
men de tog ja igen på sista timman, hehe, klarade faktiskt sisådära 250% ^^, duktigt va?

iaf . de va de ^^,

just det, vi kom på en tankenöt ! eller inte jag, men Helena&naduia på jobbet,
Ni ska få hjälpa mig att lösa den. den kmr i nästa inlägg,
för ananrs blir dett ainlägg så långt
STAY !!!

tankenöt på G, kan ni kläcka den ? ;)

PussfrånKina

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0