uppstoppad? tjockis ?

... hej allihopa !

shiet, hela jobbdagen har jag känt mig förstoppad, tjock , uppsvälld runt magen .
Stackars lilla Anja fick höra på mig när jag klaga om hur mycket vätska eller luft jag hade i magen.
iaf. det har gått bort nu, vips!

Jag fick en biobiljett på jobbet , brr jag sålde bra idag :) så bio ngn ? ;)

typ så kände jag mig,hemsk


Det är faktsikt sjukt,
sedan jag har börjat blogga, komma in i denna stora bloggvärld. har jag blivit helt besatt av bloggar, mode och allt sådant .. sjukt,

jag menar, innan hade jag knappt aning om vad en blogg var ?! shiet, sedan började en bloggkändis på jobbet (; och vips så var jag fast . haha, sjukt !

jag menar, halva min värld är ju här, typ sätter på dator och tänker "nej måste in och kolla henens blogg, o henens, o hennes osv osv" haha ..

Men jag trivs, det är kul att skriva av sig :)
Vad tycker ni?
Läser ni mycket bloggar ?

ska nanna snart, pappsen kmr hem, blir vansinig när ja sitter vid datorn på nätterna!
PussfrånKina!

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0