utgång på G

Halloj !

tänkte bara lämna en uppdatering innan jag beger mig ..
har då försökt plugga fysik, men det har ju gått som jag trodde.
facit därbak var en nackdel, för jag kollade på det, och blev väldig besviken på att jag inte ens klarar "G-nivå" frågor :P eftersom jag måste ha svaret direkt.. hehe ,
Hur ska detta gå ? :P

nej men det brukar vara så,a tt när det väl gäller så går det an.. fysik är ju bland mina starkaste ämnen, näst efter matematik och andra roliga ämnen . :) eller glöm det, jag vet faktiskt inte vad som är bland mina starka ämnen nu på gymnasiet.. förutom matematik.
image436

har aldrig vart duktig på att skriva . aldrig, haha så kommer min historia lärare igår
- ja Diana, jag ser ju att du är väldigt bra på att skriva, som din syster Silvia, känner ni den gemenskapen?

, prov är mer min grej, men kanske ? ;) haha!

jaja, ut ikväll alltså, har inte alls lust. usch vill helst bara vara hemma och se på film egentligen ..
det blir bara för mig o kika in till festen och sedan dra hem och sova ..

PussfrånKina!!

Mottagna kommentarer:
Postat av: Silvia

fan va hemskt att din historia lärare sa så... betyder ju att antingen är du otroligt bra på att skriva eller så är jag otroligt dålig på att skriva!!

2008-01-20 @ 20:48:23
URL: http://zille.blogspot.com

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0