Zlatan Ibrahimovic

Hallo !

såg en insändare i våran lokaltidning om att Zlatan ej var värd jerringpriset..
då tänkte jag bara höra vad ni tyckte om det ?
själv har jag inte riktigt koll på vad jerring priset är för ngt, ?
någon som kan förklara lite exakt vad det är ?
Elinas förklaring "jomen det är ju ett pris som svenska folket röstat fram, för den som vart bäst i år" hehe

"Zlatan Ibrahimovic, 26, fick 31 procent av alla röster från svenska folket och vann Jerring-Priset före friidrottaren Sanna Kallur (som vann i fjol)."



Han ska ju förresten bli pappa för 2:a gången ^^, vi pratade om det häromdagen på jobbet, en person som älskar Zlatan är ju en person som börjar på A och slutar på mela ;) hehe .. iaf, Maximilian är ju super söt, fast han är inte alls lik farsan, blond och helt olik.. (hittar ju ingen bild på zlatans unge, maximilian !!

PussfrånMig!!

Mottagna kommentarer:
Postat av: celie

Outfits tävling på gång!
Kom gärna in på bloggen och berätta vem just Din favorit är! =)

2008-01-18 @ 20:59:59
URL: http://www.celielovesola.tjejsajten.se

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0