bula pga Indycar!

Godmorgon!

banne mig, jag har sovit bort halva dagen. aja .
har hunnit göra en fruktsallad idag !
bestående av

  • vattenmelon,
  • honungsmelon
  • vindruvor
  • nektarin
  • banan
  • päron
  • äpple
  • apelsin

Gott va ?

Kände även att jag fått en bula MITT PÅ RYGGEN,

den är stor och sitter mitt på ryggen, fick den pga dem hårda sätena vid indy bilarna,, jag som är såppas smal också,, aj den sitter heeelt fel iaf =/


Nu ska jag ut och övningsköra (blä) ,
sedan ska jag till Patricia, det blir övernattning =) då jag inte träffat ungen på 1 månad !!


GRATTIS till lilla Beijan, som idag fyller 18 år !! nu är u stor flicka lilla beijan (;
Grattis även till Grimling, får se om jag&patricia staplar förbi din lilla fest =)

ha de gott.
xoxoDiana


Mottagna kommentarer:
Postat av: otto

Får man fråga hur fan du lyckats ta kort på din egen rygg?

2008-07-19 @ 10:07:42

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0