Det var de värsta !

Godkväll!!

här sitter jag .. vart sitter du ? haha
usch jag är hel död i kroppen.


bussarna från jobbet gick dåligt idag,
fick skjuts av Jessica till Skara.
väntade i busstationen i 1 tim, läste patricias bok.

sedan somnade jag hela vägen till Lidköping.
övningskörde därefter hem till majåker . (gud vad jag hatar ordet övningsköra,grrr)


EMD var ju på sommarland idag .. hehe
jag såg inget, och jag hörde inget. tyvärr =P

Otto, om du tänker me de få hjärnceller du har, så var det min lillasyster som tog kort på min bula på ryggen (; hehe men kan vara svårt för dig ^^,, och du, blir det Liseberg nästa söndag ? fast vi kan ta de lite längre fram ! ..


Förresten,. jag träffade Solen imorses.. fy farao vad skönt det var, vakna och lägga sig i solariet .. =D
så i detta dystra väder så är jag iaf brun :D hehe ..


Just det ! min mobil dog idag påväg till Sommarland, jag vart helt handikappad .. frågat allt o alla efter en mobil, fick låna Isabellas och Jennys, tack söta ni!!

Aja nu ska jag kila .. !
trött på detta, ska ta de lungt,
ringer elina en sväng...
jobbet kallar imorn .
jag får skjuts av Jenny, wohooo ! ^^

xoxoDiana!

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0