Fest som hette Duga !

Godkväll !

här sitter jag, ledig imorn, wohoo.
jagoch patricia skulle till gbg.
men fick förhinder så vi ska hitta på annat skojj !

Gårdagen var underbar !!

det var längesedan jag hade så kul, det var helt enkelt perfekt =D
underbara fest människor och allt var så kul,
dansade så jag dog, människor överallt trots de 3-4 dansgolven . helt sjukt!!

den enda bilden som togs under kvällen, gosch jag får skärpa mig med min kamera ,blir abra sämre o sämre ..
men vi hade faktiskt bråttom .. det var full rulle hela kvällen ochsen var det massa snack och grejjer hos Jenny, det vart trevligt ... mycket trevligt !!
träffade även massa folk, haha bla andreas&einar från Info, haha uinget bra att träffa cheferna ftån sitt jobb =P haha!

det var iaf en helt underbart rolig kväll, med mycket skratt dans och trevligt folk .. det gör vi om, nästa stopp, Kräftskivan =D


Nu ska jag läsa lite, för jag ahr fått hem min bok, En shopaholic i new York, wohoo !
xoxoDiana


det var lite komiskt att vakna upp samma dag och börja jobba, haha.
alla arbetskompisar som man festat med.
jag och victor bara kollade på varandra och skrattade. hahaha!
alltför mycket östrogen ;) hahaa!
men så härlig !

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0