Fy faaan vad kul, !

GODKVÄLLL ! !


det är så förbannat varmt . helt sjuuukt .
och då sitter man i bikini liksom,. grr . haha

men man ska väl inte klaga, fast aja ..

ha idag har jag haft ytterligare en toppen dag på jobbet.
jag är heeelt slut.
återigen .. älskar mina arbetskamrater . haha
idag började jag skratta och kunde verkligen inte sluta,
haha det pågick nog i två tre timmar, haha !!



och jag ahr lärt mig massa norska,
men jens mens är bäst på att imitera (;

jag vill ha en sockerspinn, en softish i bäger med tuttifrutti strö,
och sen kan jag även ta lite brus ..


hahahahahaha ! !låter inte så förbannat kul nu, men han är så jäkla bra på att imitera .skrattar magen av mig ...


softish med strö . haha !

och lite brus också , hahaha !

nej det har vart bra, och det är faktiskt lite tragiskt att vara ledig imorn, haha ..
usch, men det är underbart jobbet (;

iaf iaf .
morgonens planer
, skulle egentligen ut på sjön med Patricia ,
isf skulle det vart min första gång !!! MEn jag ska ta sprutor, så det sabbar skiten.
så jag ska faktiskt ut på stan och käka med emilia och titta runt där ..

Nu ska jag kolla runt.
återkommer (;

xoxoDiana!


Mottagna kommentarer:
Postat av: elina

så du får språklektioner på jobbet alltså ;) men det heter softis inte softisch (A) haha fast det uttalas ju samma :) ha en bra dag!! <3

2008-07-29 @ 12:12:05
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se/

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0