Godmorgon igen :)

hejhejhej!

jag la mig efter förra uppdateringen.
nu är jag vaken, och har käkat god frukost.
är hos elina med elinas mamma :)

min buss går om 1 tim ..


det ser ut att bli fint väder idag = mycket folk = mycket att göra, aj aj aj ^^


hehe, dessa grabbar kommer till mitt jobb, Skara SOmmarland på lördag  ,,, :) klockan 15 spelar dem,, jag jobbar =S men jah lär höra dem <:P hehe,,

det var tänkt att åka till gbg på torsdag med gabriela.
lönen kommer ju idag ! iaf, men det ser inte ut att bli så för det är Indykväll, (personalfest) och jag har även körlektion på morgonen .. hum, de dära körlektionerna, men denna är första på över 1 månad, hehe, jag är fit for fight . för de dära körkortet SKA bli mitt, klarar alla andra så klarar jag, .. eller ? =P

såå till min grej iaf ,, händer det något kul på torsdag ? troligen inte, då folk jobbar , hum tråkigt ..
jag är ju ledig torsdag- fredag ,, what am I going to do,, hm!
jag får fundera, prata med några snälla människor som måste umgås med mig ;) hehe ..

nu kilar jag vidare ,
xoxoDiana

Mottagna kommentarer:
Postat av: Patricia

tjena stumpan.

skulle vi hittat på något på fredag?? du kan väl ringa

pussar

2008-07-15 @ 13:33:12
Postat av: elina

du klarar allt körkortet ska du se :)

synd att du inte var ledig imorgon istället, för då är jag ledig, sen jobbar jag igen.. :(

2008-07-15 @ 16:30:42
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se/
Postat av: linda:)

ja är med ledig på torsdag:D:D:D

2008-07-15 @ 16:34:14

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0