Hej Kina bilder!

Hejsan hejsan !

jag borde veeerkligen sova.
har itne sovit på länge,
igår var det elina, kunde ej sova .
idag har jag jobbat. det var jobbigt för ryggen.


vet ni vad ? får inte ha armband på mig på jobbet, och denna Jade armbandet köpte jag i Kina, den är ytterst liten, jag fick 3 blåmärken på handen när expediten tog tvål och pressade in min hand .. det är inte meningen att den ska av, så nu försökte jag nyligen få av den, försökte o försökte med masas tvål, trodde handen skulle gå av...

Julia hjälpte mig sen, .. det gick !!! efter 15 min, jag har 2 blåmärken nu =S

den ska inte på igen förens efter sommarn, usch det kommer göra ont då!

Nu kommer bilderna, WOHO!!
ett urval . här är jag ! på kinesiska muren!
det var dimmigt, och man såg inget.. men vi var där ^^


Första dagen, Jetlag som tusan .. men här är vi, Syskonen Lim. i Shanghai,

någon stans är vi, hahah !! ute på sjöss ^^ noooot


Vi är i Nanjing här .. mat mat mat, heeela tiden !


ALLA kineser gjorde V-tecknet ... haha, så de gjorde vi med!


Vi var på 7 olika hotell i 7 olika städer., här är ett !!!going wild and crazy ^^


hehe .. inga kommentarer ^^


Beijing , pappas flickor ? ;)


haha, Kinesiska muren . här är vi,, smickrande bild va !


syskonen Lim.. haha hemskt men sant !


Humor `? hahaha, förstår ni !?


*Är man i Peking så ska man sjäääälvklart käka Pekinganka!!


ett glatt hopp för Kina, wohooooo!


HAHA,. förbjudna staden ! alltså stället där alla gamla kejsare bott.. coolt va ? ^^


vi var på ett shoppingställe med massa sånnadära kinesiska hus ^^


vattenmelonen o jag, vi är goda vänner .. det är min bebis.!

Nu får det räcka för ikväll, för jag ska soova ..
imorgon är det jobb som kallar igen ..


Efter jobbet så kilade jag till Gabriela,
där hittade jag två busar .
CalleBalle&Ottopotto ,,

vi umgicks, jag var social .
otto körde oss till Donken,
glass avnjöts, sedan cruisa vi runt ;) hehe ..
med ottos bil som klarar o svänga med 3:ans växel =P


Här har vi chauffören Otto! han är en knäpp grabb, men snäll.
Tack för skjutsen förresten ! snälla otto körde mig&gabriela till Majåker :)
(förresten, har tyvärr ingen annan/nyare bild på dig grabben, vi tar det nästa gång!)


Calleballe, ja svek dig =P men du klarade dig hem iaf =) ...förhoppningsvis!
(denna bild har jaaag tagit, ^^den är grym=D)


Gabby slabby =P

sådärja, mitt sällskap.. VI ska förresten till Liseberg nästa vecka (?) eller om de va näst nästa =P

Ha de gott.
godnatt
xoxoDiana

Mottagna kommentarer:
Postat av: otto

Tack för din schyssta bild, men lugnert, har ju några på dig nu! liseberg på söndag den 27:E e de för faan! never forget, har lunchrast nu! hörs workoholic

2008-07-14 @ 12:15:57
Postat av: Ulrika

Vilken Kinaresa, jag är mycket avundsjuk!

2008-07-15 @ 16:30:16
URL: http://alskadebeijing.blogspot.com

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0