hej Skara Sommarland!

Godmorgon!

Jag är uppe tidigt .. hihi,
sitter hemma hos elina, men hon o familjen sover ..
Jag ska nämligen jobba idag,
Skara Sommarland.

tråkigt nog får jag åka redan 8.30 med buss,
även fast jag börjar 10.30,bussarna går dåligt på söndagar.
så det blir att fixa lite grejjor först,
hämta ut 2  fribiljetter, jag får bjuda 2 kompisar nämligen ^^
(syster vill iaf ha biljetterna , om hon får bestämma, maha)

Skara Sommarland

Igår åkte vi en sväng till Mariestad,
lämnade av sofie hos Björn.
Elina körde en sväng också, även över en rondell.
den var platt, hon såg den inte. haha.


en sånhär platt rondell typ, som bucktar upp 5-7cm typ.

just det, jag har tagit en dusch också.
skönt efter 3 dagar .. hehe,
och visst, lockarna håller i sig, även fast jag inte trodde det.



just det ! har ju inte visat en enda bild från Kina ..
men just nu har jag inget internet hemma..
men det ska lösa sig någon gång..


Nu ska jag gå och väcka Elina som sover,
hon ska fixa frukost till mig ^^
det har mamma Ing-Marie sagt :)

Ha de super, vi hörs!
xoxoDiana

Mottagna kommentarer:
Postat av: elina

hmm, var du tvungen att nämna rondellen ? ;) haha, men den var ju såå platt!!

Ha de toppen :)

2008-07-13 @ 11:49:04
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se/

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0