hej underbara !

Hej snyggingar !

vad gör ni för skojj ?
jag får iofs inga svar men äsch, hahaha ..

har nu vart ute i det underbara vädret,
träffade emilia, vi var en sväng på stan .
inhandlade mig lite grejjer,
som jag ska visa i nästa inlägg .. iaf ,
sedan käkade vi på henrys ..



här har ni tre bilder på en liten DianaKines, er kära bloggare .
det vart längesedan ni såg en nytagen bild på mig, men här är den iaf ^^

en sjuksköterska på barnmottagningen sa till mig att jag var väldigt fin sommarklädd idag (;
haha jag tror att det var för min scarf, !


vi åt bakpotatis med skagenröra, det var gott , mycket gott, fast jag orkade knappt hälften .
det är den dära värmen .. hehe,

sedan var vi åpna, så vi tog tårta ocksåp, men usch, jag orkade knappt hälften där heller, men det var väldigt gott må jag säga ...

och här har vi min söta vän Emilia, visst är hon underbart söt ? :)
tyvärr boys, hon är då icke ledig ..

visst är jag duktig som tagit lite bilder idag ? :)

och vet ni, jag orkar inte vara kvar i detta kokande hus ,
helt sjuukt varmt .
så jag ska kila ut nu.
till Villabadet och bada med Emilia !!
känner mig lite dum, då min syster försökt få med mig hela morgonen, och nu ska jag ut o bada med Emilia!

xoxoDiana

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0