Hejdå Jobbet, Goddag städning!

Godkväll!

dålig uppdatering?
yes I know, men ni måste förstå, har jobbat idag igen.
slutade sent, fick skjuts, åkte till stenhammar, cyklade hem, gabriela kom, och nu sitter jag här.


usch helt död.
jag är ledig i två dagar nu! halleluljah,
men imorn ska man upp igen, körlektion (jävla skit saker de, usch, trött)
sedan ska jag städa städa o städa ..
på kvällen blir det Indykväll, personalfest, woho. jag i en sådan bil, haha ;)


ojojoj, hur ska detta gå ? (; hahaha!

Imorgon så ska jag förresten för första gången 'gå på stan' en sväng i Lidköping, på 6 veckor typ, hehe .. Det blir n og en stadsrunda själv, i min ensamhet. egentligen gbg m gabby&louise, meeen den dära jäkla körlektionen .. nu är jag, du, ni, ALLA trötta på mitt tjat om detta, ge mig bara kortet!!!


såg i tidningen idag .. rainbow krasha juu, fy farao vad läskigt att va en av de 36/38 personerna ... jag tror mitt hjärta skulle hoppa ur led om en attraktion skulle gå sönder eller så .. fy tusan .


ni vet shopahloic bok serien, jag vill så gärna läsa vidare nu, så detta är tvåan och trean .. b¨da är utlånade på biblioteket .. Ska jag köpa blöckerna ?? jobbigt att vänta då, för jag ska beställa isf ... blää! =P
får kolla biblan imorn igen .. ^^

Nu ska jag lägga mig, upp klockan 6-30 imorn,, jäkla körlektioner . blir så trött.
men förresten ! L-G sa att han var stolt över mig, jag var tom duktigare idag än innan Kina, uppehåll i 1 mån.. jag har gett f*n på att klara detta ..  nu är det inte låångt kvar =P

ha de gott.
pusspusspuss!

Mottagna kommentarer:
Postat av: sara

iih det där med rainbow e läskigt,

jag som älskar att åka den! :S

2008-07-17 @ 01:08:21
URL: http://tidenfaller.blogg.se/

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0