CAD-TEKNIK --> MVG !!!

NI FATTAR INTE HUR GLAD JAG ÄR !!!!!!
SÅ JÄVLA GLAD ÄR JAG !

för jag läste min mejl nyligen.
och jag fick MVG i CAD-teknik ..

liksom, otekniska Diana fick MVG !!!
jag som var glad över att jag skulle få VG, men hallå?
JAG FICK MVG =D hehe.

that made my day!



två av mina skapelser i CAD ..

helt sjuuukt, Jag, Diana Lim fick liksom MVG ..
alltså ni skulles ett grabbarna i min grupp, sjuuukt duktiga grejer och avancerade grejer gjiorde de.
MEN JAG FICK SAMMA BETYG =D=D=D


Mottagna kommentarer:
Postat av: Anton Lundin



Grattis, Diana! Jag tycker det är riktigt stilfulla möbler som du har designat (jag hade inte kunnat göra hälften så bra grejor).



Däremot är betyget inte satt förrän om någon vecka eller så, så tänk på vad du säger :-)

2008-06-11 @ 20:53:22
Postat av: Patricia

Hejsan ringer dej imorgon efter jobbet vid 19?? jag fick oxå mvg hurra för ubertekniska snillen som vi ;)

2008-06-15 @ 22:54:42

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0