Diana Hissar & Dissar!

Nu ska jag få skriva av mig lite ^^

Diana Hissar!

  • Sommarlovet - det efterlängtade 10veckors långa sommarlovet ! jag läängtar, inte grejjen med att inte gå till skolan, utan grejjen att inte behöva plugga .. massa prov osv.
  • Hårda päron - så himla gott .. ska det vara päron så ska de vara håra. yummie !
  • OB - hehe, pengakär? jovars,, det är alltid lite extra roligt att jobba när man får lite extra pengar (;

Diana Dissar!

  • Skosav - så himla jobbigt, inte bara gör det ont utan man kan knappt gå också, så det förstär en massa, men i samma veva kan jag hissa compeed plåster. det hjälper alltid, synd att det är ganska dyrt .
  • Fjäll - man har precuis fått den bruna brännan, då man sska börja fjälla,. jahapp . de va de, och så är det äckligt och inte alltför snyggt..
  • 'Ingen-att-prata-med' - Elina som jag brukar telefonterra med varje kväll är borta, hon ör och roar sig i Spanien . Patricia is gone for Tunisien , and I'm left at home .. jobbigt, Gabriela är sjuk och här står jag .

Sådärja,, de va kvällens hissningar och dissningar =P svenskan på topp, haha !

förresten var Raise Your voice bra !! ,
för er som tycker om musik, ung romantik och även en skvätt tår rann ner, !

ha det super alllihopa!
XOXODiana


Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0