Hej göteborg !

hejsan hejsan !

Nu är jag tillbaka i Lidköping.
hehe,
tog bussen ut till staden .
kilade in till körskolan- inget nytt hänt,.
lämnade in labbrapport,
åt pannkakor med sylt&glass med Emma&Fredrik.

kilade vidare till Hjertbergs, träffade Oskar .
sen åkte jag&fredrik tåget till Göteborg!

haha, fredrik påväg till tåget, som blev 20min försenad , attsingen . vi som abra skulle spendera 2 tim i Götet . hehe

efter en snabbis på stan där jag köpte min(a) kjolar så stannade vi upp på Jensens Bouefhus och käkade god mat .. mums!

det började regna, och det var liite coolt , hehe det blev avtryck på armnen, iaf efter 2 timmar så var vi på tåget igen . haha ^¨ efter att ha ätit maten och även tagit en klass respektive Kaffe.

Fredrik fick för sig att ha händer och armar innanför jackan .......

vilket resulterade till att det blev liiite jobbigt när pappsen/mammsen ringde. haha !


det är denna söta kjolen jag jagat ... visst är den söt ?

& jag fann den tillslut !! .. hehe,

även en i blå grön nyans ... hehe , så den följde med hem också ^^,

hittade en bild på mobilen också som jag tog när jag & sebastian gick våran kvällsstadsrunda .. fin bild va? tagen vid småbåtshamnen  , tror jag !

just det. min kamera är i Stockholm med pappa, så därför fick mobilen duga!

Nu ska jag nog äta ..
xoxoDiana,

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0