Hej Hultsfred!

Godkväll !

tror jag ska lägga mig snart.
tågåkandet tar på ens krafter faktistk.
aja aja .
förresten Tack Fredrik ! som var så snäll och följde med mig =)

iaf, fick ett roligt telefonsamtal från louise & gabriela som befinner sig på Hultsfred just nu .
haha de skulle snart på se Babyshambles ^^,

jaja , dem verkade ha de kul, vill också dit, eller inte för festivalens skull utan för att ha så kul =)

koncerten2.jpg


För de är och partajar hela dagarna lååånga ,, gosh vad kul ^^

Nu ska jag nog sova eller något,
kanske läsa en bok .
godnatt på er.
för imoron har jag SKOLAVSLUTNING !
wohooooo !
XOXODIANA

och till hösten så hopppas jag att jag ahr körkortet i hand (;
var tvungen att tillägga det ^^

Mottagna kommentarer:
Postat av: elina

¡Hola Diana! :D

Ar i spanien nu, imorgon beger vi oss hemat .. :( men det ska bli lite skont anda !!

Da far du nagon att snacka med igen, haha.

Annars ar allt bra, vissa kvallar har blivit lite l´ngre an andra ;) jag far beratta allt pa sondag :)

Ha det bast, vi hors! pusspuss <3

2008-06-13 @ 18:34:53
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se/

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0