Hej på er alla !

Hejsan !

som ni förstår så har det vart dålig uppdatering pga plugg.
har nog vart gråtfärdig ett X antal gånger.
ringt desperat fredrik,
om hjälp.

aja, vill så gärna sova.
men ack nej plugga plugga!

ska läsa igenom lite till,
sen får de gå som de går..


jag tyckte vi var ganska söta .. jag & patricia och hela min dalmatinklass!

det var några horor/slampor (dock inte dessa på bild, för de är transor?)
som kom fram till mig och sa
"50 kronor, 50 kronor och du får ett ligg nu"
då sa jag : "Jag kör bara doggystyle!"
och dem skrattade bara och sa " ja men då kör vi"! hahaha

jag är en hund som blev trött av värmen, så jag lade mig ner . den dära jäkla färgen sitter fortfarande kvar, den vita. det var svårt att få bort de sista .. ^^

vi hade jätte bra ljud, med massa bas iofs . men iaf, klassen bakom hade hyrt en anläggning som var bättre, så vi hade knaåppt någon chans. + att ena högtalarn var bortkopplad, vilket vi inte märkte.
jaja!
vi hade iaf "Who let the dogs out?" låten :P

Doktor Mugg, haha så jäkla bra var klassen ^^,
har bättre bild på dem som julia tagit . men iaf, ^^ jag tyckte dem var bra!

denna bild är (enbart) tillgänglad Otto, eftersom det är hans klass, och han läser bloggen (;
måste säga att jag saknade dig vid hangaren , unge!


vi grillade och hade det väldigt mysigt med klassen , superduper faktiskt.
me like it alot .. haha <3
(jag&Patricia kilade in till ICA med dalmatineklädseln, snyggt (;)


dessa bilder är från Antons kamera.
lillsyrran har jätte bra bilder på gruppkort nör vi gick tåget.
och jag har massa "personliga" kort, .
men det får ni se lite imorn.

För nu ska jag sova faktiskt.
vakna om 6½ tim.

Godnatt.
xoxoDiana

Mottagna kommentarer:
Postat av: Otto

Tack för bilden, vi va lite busiga efter också, de va askul. jag är ledsen för att jag inte va inne på hangaren men satt o pratade med lite folk o drog hem när jag började bli avdankad:) men du va fan på topp:P

2008-06-04 @ 21:42:20

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0