Hej Shanghai, Kina!

Heeejsan allihopa!!

nu ar kina tillbaka, direkt fran kina, haha!
iaf iaf. sitter pa ett internetcafe jatte nara vart hotell,
eller banne mig det ar skiit stort med massa massa datorer, de flesta spelar WoW, minst 200 datorer och alla kolla konstigt pa mig och julia .. hehe det ar en personal som star bakom oss och blegar pa oss fortillfallet.

jaja, skulle ladda iPod och bilder hit, men deras USB port vill inte connecta =S

(sa jag har gjort vad jag kan.. tyvarr blir de massa text bara, trakigt I know, men men.)


Jag ville ju visa er bilder!!
det ar iaf varmt, eller ah 28-30grader, MEN ingen sol sa jag blir inte brun,
fast jag har redan vant mig, idag tyckt ejag tom det var kallt ute, det regnar ocksa ibland . jobbigt .

Priserna- det ar jatte billigt har, har inte borjat shoppa an, bara en resvaska en rosa (A), kostade bara 200 kr for en STOR, vaska med fyra hjul, som man kan dra liksom utan att behva luta vaskan! Syrran har kollat pa en liknande, och de kostade runt 2500-4500kr .
Dvd filmer far du for 3 kr, du far en mcdonaldsglass for 2 kr, du far en flaska vatten for 1kr, ja ni forstor att priset ar en aning billigare ..

Sallskapsresa - Vi ar i Shanghai fortillfallet, men imorn ska vi pa en sallskapsresa i 5 dagar, dar vi ska aka runt till 5 olika stader,, det ska bli lite trevligt, sen kommer vi till shanghai over helge, sen ska vi till peking pa sallskapsresa i 5 dagar till, och sen stannar vi i shanghai i 6 dagar till .. sa det ar de ja ska gora ..

Idag har typ hela min dag gatt ut pa att sova, haha. var ensam i hotellrummet medan de andra var ute i regnet och kopte resa osv, hehe ...

Just det ! elina, jag har inte fatt ditt sms, min mobil ar skit, det star begransad tjanst, sa det fungerar nog inte,, skit ocksa !! mejla mejla mig om ni vill mig ngt, eller via kommentar!

ha de gatt,
xoxoxDiana

vid denna makapar var vi igar, man kan typ ga upp dit pa kvallen, vilket vi tankte gora,, men det var stangt da (?) hehe,, aja! typ lite eiffeltornet aktig ?

har har ni det om kvallen !

forresten ! alla har kollar jatte konstigt pa en, haha inte diskreta heller, jag tror att vi ar for snygga for dem *skamt asido* haha .. nej det var val inget skamt, heheh !!

sahar ar det, fast varre, mycket varre, det ar morkt och det ar som ett LAN,, folk gar i pyjamas o usch , haha

Forresten ! kom med senaste skvallret, haha diana ar alltid pa hugget, jag accepterar kommentarer, sa ar det ngt hemsk skvaller sa raderar jag juh =) hahahaha!!

Mottagna kommentarer:
Postat av: elina

åh hoppas du har det kanon :D

Du kan ju köpa en kinesisk DVD till mig för 3kr så kan jag försöka lära mig tills nästa gång då jag följer med ;) haha.

Imorgon blir det måndaxklubben för mig och massa andra, synd att du inte är hemma så att du kunde följa med (A),

men du får ha det så bra, vi hörs

pusspuss <3

2008-06-22 @ 18:29:53
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se/

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0