Hejdå Sverige! Hej Kina!

Godkväll !

nu har jag lagt på telefon precis.
ska egentligen ringa patricia, lovade , men jag får smsa o säga at tja ringer imorgonbitti.
har nämligen i  över 2 timmar snackat med Elina i telefon!
haha . var ju lääänge sen sist . och nu ses vi inte på ett jävla tag!

Gabriela var på besök förrut, sa adjö ;)


idag jobbade jag (; det var skönt ^^,
köpte mig en klubba till min lillasyster, söt klubba va ? ^^
10 kr endast ;)




NU ska jag stänga ner datorn !& dra ur alla kontakter! så nästa gång jag bloggar så sitter jag nog på internetcafé i KINA ^^,

Lördag 05.00 ungefär så landar jag i Shanghai i Kina ^^ (svensk tid)
tänk på mig när ni ligger o sover (;

jag kommer hem den 11 juli, om 21 dagar .. på natten dock .. så 12 juli är jag på benen (;

Ha de gott allihopa i trista sverige!
xoxoDiana,

Personliga meddelanden (;

Elina; Lycka till nästa vecka (; You know! och kom igen, kämpa för mig, för dig, och för alla andra, du klarar det !! =) och sist skit i 'idioten' . du vet personen i fråga som gör dig irriterad gång på gång, olägliga tillfällen ^^,

Gabriela; Ta det lungt på Peace & Love (; även fast jag vet att du inte kommer göra det men ^^, Nu lämnar syrran dig för att åka till sitt hemland (; men vi ses när jag kommer hem, och ta hand om min adoptivmamma väl, ^^

Patricia; förlåt förlåt förlåt, för att ja ej ringde .. som sagt la precis på luren och det är sent. är död i örat och tungan, orkar inte prata .. så ja ringer dig imorn på flygplatsen :) ta de lungt med stenarna på jobbet, hehe trötta inte ihjäl dig (; och sen när jag kommer hem så har du ledigt (?) och då ska vi leva loppan (; Nu kan du vila dina öron,. nu är de ingen som klagar och tjatar och snackar massa skit längre ^^, hehe men I'll be back ;)

FredriK,
haha visst blir du glad när du får en egen liten rad ? ^^ haha . det var ju synd att ja inte kunde medverka när du och patricia vart så engagerade :P nooot ;) haha I was sick , men det blir en annan gång.. o du ta vara på lovet , you need it :)

Alla mina andra tusen vänner, som jag låtsas att jag ahr men inte har ;) - hehe till er säger jag bara, längta inte för mycket efter mig ;) haha jag tror iofs inte 'ni' ens märker att jag är borta .. haha . nej men ha de gott allihopa!

Vi hörs!
xoxoDiana

Mottagna kommentarer:
Postat av: elina

haha DIana du är så söt !!

Jag ska tänka på allt du sagt, kämpa vidare så gott det går och leva livet ;)

Ha de så bra, vi hörs. <3<3

2008-06-20 @ 09:34:10
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

hehe den där "andra gången" som jag och patricia har organiserat är redan bestämd och väntar på att du ska komma hem ;)

2008-06-22 @ 01:49:18
Postat av: Patricia

hihi ja då det krävs mer än ett par gravstenar för att ta kol på mig jag är ju härdad efter ett år med ditt tjöt lilla stumpan ;) jodå jag e allt ledig då ska du veta och då ska vi allt ha det skojsigt :D ha det nu så skojsigt och så ska jag försöka att inte sakna dej allt för mycket pusselipuss

2008-06-22 @ 14:21:55

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0