Jag får ett liv tillbaka =D

... För idag kommer alla hem!

iofs några dagar för sent,eftersom nu börjar min jobb vecka. äsch !

Gabriela från Hultsfred, haha fast den ungen har iofs ring ett X antal gånger, nykter ? =P
Patricia, Josse, Frida & Johanna från Tunisien, woho !
Elina från Spanien .. yey yey ,, nu kan ja snacka massa strunt med någon =D
Syrran från Paris ..nackdel= jo ja blir tvungen till att dela rum med min lillsyrra över sommarn!

Ovanstående, kan väl slå mig en pling/smsa när ni ser detta? :)
eftersom jag har noll koll på när ni kmr hem, förutom tunisien gängetr som kommer vid 17 ?

jag bjussar på två 'gamla bilder' .. ser jag inte äldre ut med glasögon ??

Ha de gott.
Pusspuss!

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0