Jävla skit också !

Halloo !

jäkla skit .
13.30 har jag tid hos vårdcentralen ..
jag kan knappt svälja , då halsen känns som sandpapper + att det känns som om jag har en stor boll i halsen ..

huvudet snurrar och inget står still i världen ..
skit också.

fick stanna hemma från jobbet idag med.

Imorn är det Kick Off på jobbet, jag som sett fram emot det.
men tror inte det blir något med det .
fasen jag som skulle jobbat 4 dagar,, tror inte det kommer bli en enda (?) ..


jag kallsvettas och kan knappt stå upp, eftersom världen snurrar .

Jävla skit .
jag hatar att vara sjuk, man är helt förlamad han int göra något.
och det är tom jobbigt att sov a.. då huvudet bankar ..

fanskap. ja ska cykla ut till vårdcentralend då ingen kan skjutsa mig (farsan jobbar) . ja kommer ramla o svimma eller ngt ..

Jag vill jobba! vill vara social !
vll inte vara hemma döende,


ska köpa mucoangin, de bedövar hela halsen .. !!

Får höra med doktorn senare, jag som ska till Kina på fredag ,, 21 hela dagar!
Hoppas innerligt inte jag har
Halsfluss!!!!!



deprimerande inlgg, men usch vad ni ska va glada som är friska =)
xoxoDiana


Mottagna kommentarer:
Postat av: linda

har Gabby smittat dig kanske:P?

2008-06-17 @ 16:07:21
URL: http://misshook.blogg.se/

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0